%
Akciók

KOSÁR
A kosár
üres
Ügyfélszolgálat
Regisztráció Bejelentkezés Jelszó emlékeztető Nemrég megnézett Kapcsolat
                                                                        
5% Kedvezmény
Kupon kód:
AP5SZAZALEK

A kosárnál beváltható!
Furárszolgálat - 999Ft
A futárszolgálattal való házhozszállítás díja most csak 999Ft!
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (www.aquaplant.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról:
http://aquaplant.hu/Altalanos_Szerzodesi_Feltetelek
és letölthető az alábbi linkről: http://aquaplant.hu/Altalanos_Szerzodesi_Feltetelek.pdf

Szolgáltató adatai:
A szolgáltató székhelye: 2484 Agárd Álmos Vezér utca 28
A szolgáltató neve: Cseh János E.V.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címei:
Információ, ügyfélszolgálat: info(kukac)aquaplant.hu
Adószáma: 65837142-2-27
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLETI KORMÁNYHIVATALA
Telefonszáma: +36 30 205 7242
Adatkezelési Nyilvántartási Szám: NAIH-113174/2017
A szerződés nyelve: magyar

Vevőszolgálat nyitvatartási ideje:

Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon csak ebben az időben vagyunk elérhetők. E-mailen feltett kérdésekre is csak nyitvatartási időben áll módunkban válaszolni.

Nyitvatartás napja, Nyitvatartás ideje
Hétfő 10:00-18:00
Kedd 10:00-18:00
Szerda 10:00-18:00
Csütörtök 10:00-18:00
Péntek 10:00-18:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva


Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar és az uniós jog jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény. („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2016. július 16. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Fogyasztók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Fogyasztó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált fogyasztója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Fogyasztó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Telefonon nem fogadunk el megrendelést. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Fogyasztókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete
Fogyasztó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

Fogyasztó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket.

A rendelés végösszegének (szállítási díjjal együtt) el kell érnie a 2.500Ft értékhatárt. Ezen összeg alatti rendeléseket nem tudjuk teljesíteni!

Fogyasztó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja

Amennyiben Fogyasztó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a frissítés ikonra kattint Fogyasztó.

Fogyasztó kiválasztja a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési feltételek

Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés nagyságától függően előleget kérjen a megrendelőtől. Ennek mértékéről a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatjuk Önt.
Utánvétes rendelés esetén 300Ft utánvétkezelési díjat számítunk fel! (javasoljuk a bankkártyás fizetést mert ott nincs utánvét kezelési díj)

Ha a megrendelés leadásakor a személyes átvétel üzletünkben opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat.
* készpénzben az áru átadásakor
* előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.)
* bankkártyával – A rendelt termékeket kényelmesen kifizetheti a Barion Biztonságos rendszerén keresztül bankkártyájával


Ha a megrendelés leadásakor a házhozszállítás opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat.
* utánvét fizetéssel a futárnak
* előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékeket a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.)
* bankkártyával – A rendelt termékeket kényelmesen kifizetheti a Barion Biztonságos rendszerén keresztül bankkártyájával


Megrendelt áru átvételének módjai

Az áru 3 féle módon kerülhet a megrendelőhöz. Az egyik a személyes átvétel vevőszolgálatunkon, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy emailben. A második a futárpostán keresztül történő kézbesítés. A termékeket csak Magyarországon áll módunkban kiszállítatni. A megrendelt terméket a Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Előzetesen rövid szöveges üzenetet (sms) és e-mail értesítést küld a futárszolgálat a kiszállítást megelőző napon. Sikertelen kézbesítés esetén telefonon egyeztetnek. A harmadik az AquaPlant általi kiszállítás ami Budapesten és környékén lehetséges csak.

Szállítási határidő

A szállítási határidő 7 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 7 napot, a termék beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük.

Házhozszállítási díj
Rendelés értéke Kiszállítás bruttó díja
0 - 20.000,-Ft: 990,-Ft - 150kg-ig (AquaPlant házhozszállítás csak Agárd és környékén)
20.000,-Ft felett: Ingyenes, - 150kg-ig (AquaPlant házhozszállítás csak Agárd és környékén)
0 - 10.000,-Ft: 999,-Ft - 50kg-ig (Futárszolgálattal)
0 - 10.000,-Ft: 1.499.-ft - 25kg-ig (Pick Pack Pontra)
0 - 10.000,-Ft: 899.-ft - 25kg-ig (FOXPOST-ra)
--> 10.000,-Ft felett: Ingyenes - 50kg-ig
A 50kg-ot meghaladó csomagok esetén a szállítási díj egyedileg kerül meghatározásra. (keressen elérhetőségeink egyikén), A futárszolgálattal küldött csomagok maximális súlya 50kg lehet.
Amennyiben a megrendelés kiszállítását csak több részletben tudjuk teljesíteni, a többlet futárköltséget cégünk átvállalja.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Fogyasztó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! Ha a csomagolás sértetlen de a benne lévő termék sérült vagy törött akkor a vásárló köteles a lehető legrövidebb időn belül ezt jelezni az Aqua Plant ügyfélszolgálati telefonszámán (06-30/205-7242)! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Fogyasztó a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

Adatbeviteli hibák javítása: Fogyasztó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Fogyasztó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Fogyasztóhoz nem érkezik meg, Fogyasztó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Fogyasztóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Fogyasztó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelés elküldésével a fogyasztó tudomásul veszi, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Fogyasztóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan termék esetén, mely Fogyasztó személyéhez kötött, Fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.”

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

Amennyiben a termék hibás vagy garanciális ügyintézéssel élne úgy a termék visszajuttatása minden esetben a vásárló kötelessége. A visszaküldés díja minden esetben a vásárlót terheli.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

A Magyar közlöny 2014. április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2014.05.14-én hatályba lépő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet hatályát veszti!

* A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet. értelmében a fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla, nyugta);
* A fogyasztó a szerződéskötést a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylat – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - bemutatásával teheti meg.
* A vállalkozás a fogyasztó által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozás rögzíteni:
1. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez;
2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát;
3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját;
4. a hiba bejelentésének időpontját;
5. a hiba leírását;
6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá;
7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát;
* A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti;
* A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó
rendelkezésére kell bocsátani;
* Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
* A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
* A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
* A vállalkozásnak törekednie kell a tizenöt napon belüli javításra vagy cserére;
* Kijavításra vagy – a 4. § (5)2 igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1-2 (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

1. a fogyasztó nevét és címét;
2. a dolog azonosításához szükséges adatokat;
3. a dolog átvételének időpontját, továbbá;
4. azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti;
* Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről.
* A rendelet rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni. * Hatályát veszti a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet.
[Magyar Közlöny 2014. évi 60. szám]

FIGYELEM!
Csak olyan csomagot veszünk át amin nincs rögzítve utánvét. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
A csomag visszajuttatásáról minden esetben a fogyasztónak kell gondoskodnia.

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM
Az Európai Unió létrehozott egy honlapot, ahol a fogyasztók és a kereskedők az internetes vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat bírósági eljárást elkerülve rendezhetik. Itt lehetőség nyílik, hogy közös megegyezéssel kiválasszuk a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform ide kattintva érhető el.

Jótállás
Szolgáltató garanciát vállal minden termékre az átadástól számított 12 hónapig, kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb garanciális időt határoz meg. Ilyen esetben a hosszabb garanciális idő az érvényes. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

A szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát. Szavatossági igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. Akciós feltételekkel megrendelt termékek esetén a Megrendelő az eredeti feltételek (akciós csökkentett ár) figyelembevételével jogosult a termék kicserélését kérni.

Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek, vagy így sérülést okoztak.

Vegyes Rendelkezések
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Fogyasztó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Elállási nyilatkozat minta letölthető: http://aquaplant.hu/elallasijogminta.doc

FIGYELEM!
A szállítás során néha előfordulhatnak sérülések. Ilyen esetekben csakis akkor cseréljük térítésmentesen a sérült termékeket, ha a csomag aláírással történt átvételét követően még a futár jelenlétében a vásárló kibontja a csomagot, és a sérülésről jegyzőkönyv készül! Kérjük, hogy fokozottan figyeljenek a csomag futár jelenlétében történő kibontására sérülékeny csomagok (például fénycsövek, terráriumok) esetén. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a kár megtérítése, vagy a termék cseréje, illetve pótlása.

A csomagok átvételének helyes sorrendje:

- A csomag utánvét kifizetése a futárnak (amennyiben utánvétes a csomag)
- A csomag átvétele (aláírás)
- A csomag kibontása a futár jelenlétében (semmiképpen ne engedjük távozni, semmilyen indok nem elfogadható)
- Sérülés esetén jegyzőkönyv felvétele és aláírása

Jegyzőkönyv nélkül cégünk nem tudja igazolni a futárszolgálat felelősségét, ezért a sérült termékek újraküldését, vagy a vásárlás értékének részbeni, vagy egészben történő visszafizetését sem tudja vállalni. Ilyen esetben minden felelősség a vásárlóé. Kérjük, bontsák ki a csomagjainkat a futár jelenlétében!

Budapest, 2017. szeptember 16.
Tetejére